vineri, 5 februarie 2010

La schi prin padurile Gilaului


Duminica trecuta am facut o scurta tura pe schiuri prin Muntii Gilaului. Am plecat de undeva de pe Paraul Porcului si am urcat pe un afluent din dreapta acestuia, mai intai direct pe vale apoi pe niste vechi drumuri pana pe o creasta de unde se vedeau deja casele din Mariselu. Zapada a fost foarte putina iar traseul cu foarte multe obstacole: desisuri, arbori rasturnati, vale abrupta etc. Cand am ajuns sus ploaia a inceput sa toarne ca vara. In plus urmau portiuni expuse soarelui, pe care nu mai era aproape deloc zapada, asa ca am fost nevoiti sa facem cale intoarsa dupa doar 2 ore de urcare. Zona este foarte salbatica si putin umblata mai ales din cauza pantelor abrupte si a vailor inguste. Pe aproape tot drumul ne-au insotit niste urme despre care credem ca erau ale unei haite de lupi.

Niciun comentariu: