luni, 22 iunie 2009

Codrosul de munte


Puii dolofani de codros de munte (Phoenicurus ochruros) se agita frenetic de fiecare data cand un adult se intoarce sa-i hraneasca cu cate un fluture, un cosas sau o simpla musca. Desi zboara si au deja talie aproape adulta, parintii vor continua sa-i hraneasca inca un timp pana vor deveni, la randul lor, maestrii ai ambuscadelor aeriene.



Un comentariu:

Ion Constantinescu spunea...

Am gasit in curte Un pui de codros de munte. m-am jucat putin cu el l-am pozat si i-am dat drumul. L-am observat mereu, a inceput sa se agite, sa ciripeasca cit putea, si s-a bucurat cind a aparut unul din parinti cu vierme in cioc, dar l-a ocoolit si s-a dus probabl la alt puiș e posbil sa mai fie vreunul cuib dar nu am dorit sa deranjez!... Vecinii imi spun ca daca l-am atins parintii il vor parasi?! Chiar e posibil?
Ce as putea sa-ncerc sa-i dau sa mainince si sa-i dau apa pe cioc?
Va multumesc
Va rog mult raspundeti-mi la ion.constant&gmail.com
Ion