joi, 25 martie 2010

La schi in zona Zillertal, Austria


Dupa ce ani la randul am tot amanat o iesire in afara tarii la schi de partie, pana la urma ne-am mobilizat si la mijlocul lui martie am plecat in Austria sa schiem in Alpii din jurul vaii Zillerului.


Primele 2 zile am avut parte de nisnsoare abundenta si vizibilitate foarte scazuta si in care am schiat in zonele Spieljoch, Hochfugen si Hochzillertal. A treia zi a iesit in sfarsit soarele mult asteptat si cum nu vazuseram nimic din peisaj din cauza cetii, am hotarat sa mai mergem o zi in Hochfugen / Hochzillertal.






Vedere in lumina apusului asupra vaii Zillerului in dreptul localitatii Jenbach...


A patra zi am mers in zona Mayrhofen / Hintertux si am parcurs o portiune din "turul ghetarului".


Vedere spre Ghetarul Hintertux...






Desi initial planificasem pentru schi doar 4 zile de teama ca nu o sa ne tina picioarele mai mult, am mai ramas totusi inca o zi si am mers si in zona Zillertal Arena.




Niciun comentariu: