miercuri, 30 martie 2011

Ski la "Portile Soarelui"

La mijloc de martie am mers la schi de partie la "Portes du Soleil" la granita dintre Franta si Elvetia. Si in Alpi aceeasi lipsa de zapada ca si in Carpati. In plus fiind martie si altitudine nu foarte mare (1600-2500 m) a fost foarte cald si zapada umeda. Dupa-masa partiile deveneau un labirint printre dambele de zapada.

In prima zi am avut parte de cer inchis, apoi a iesit soarele, apoi a nins abundent iar in ultima zi a iesit din nou soarele.

Dimineata la una din terasele cabanelor unde se putea lua masa pe partie. Deocamdata doar cativa somnorosi isi beau cafelele, la amiaza insa aceste terase devin neincapatoare.

De la Les Gets se vede Mont Blanc-ul.

Cateva panorame cu "Muntele Alb" - click pe ele pentru a le vedea la dimensiune mare.



Pe partie la Les Gets; in vale se vede oraselul Morzine.

Avoriaz, statiunea unde am fost cazati. Am rezervat si platit in avans pentru un anumit tip de camere si am primit altele, mai mici evident.

Pe partie la Avoriaz

Un foarte cochet local pe partie, luam pizza si "plat du jour".

Urcam cu teleschiul prin marea de nori.

Din anumite perspective, Alpii din aceasta zona par salbatici...

O iluzie ce parea extrem de reala: in spatele crestei zimtate mai exista una, domoala, acoperita cu zapada; in realitate erau doar norii.

Ultima zi, pe partea Elvetiana e chiar mai evident faptul ca a venit primavara! 

5 comentarii:

MeetTheSun spunea...

Cea cu telescaunul e foarte faina :)
dar mi-au placut si restul ca si multele altele de pe blog.

MSKY spunea...

oh oh ~~ this is so spectacular ~
is it in france?

Mihai C. spunea...

It’s on the border between France and Switzerland.

drJohn spunea...

Cum sa fie iluzie ? Sunt clar niste pasuni din Apuseni :)))... fotografiile ca de obicei, la inaltime :).

Mihaela spunea...

Poate zapada nu ai avut suficienta dar peisajul mi se pare ceva de vis, foarte frumoasa zona.